31 Juli 2011

Nu har vi varit här två dagar, ett underbart hus med stor tomt! i dag har vi hunnit med en hel del, vi har storhandlat, grillat spelat kubb samt så har jag gjort en engelska läxa.. Så nu jäklar ska jag blir klar med läxorna innan skolan börjar igen!! Sen är det bara praktiken kvar! :D Vill att allt blir klart innan lill tjejen kommer ! :) Men det får vi se hur det blir !! 
Nu sitter vi alla barn/ungdomar i vardagsrummet där jag och Dennis sover och slöar oss !! 
Har inte så mycket att skriva, mer än att jag ser grymt mycket fram emot att åka till GBG och gå på liseberg för första gången. Sen den 6de firar jag och älsklingen ett halv år ! :D 
Ska försöka få älsklingen att kolla på film med mig när vi lägger oss :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0