Ella! :)

Tiden har gått så himla fort.. Även som det känns om om det har gått en evighet..
Har bara 119 dagar kvar till BF, det känns som en evighet, men om man säger att jag har 17 veckor och 1 dag kvar så låter det mindre.. Så vi håller oss till veckor i stället för dagar.
Jag länktar som f*****n till hon tittar ut, vill ha henne här nu..
Hon sparkar varje dag, hårdare och hårdare för varje dag. Mer och mer för varje dag. Det känns mer verkligt när man känner att hon sparkar inom en!! När man känner att hon vänder på sig. Det spelar ingen roll om det bara är en lite spark jag känner inom mig, jag känner mig så lycklig då jag känner henne sparka!!
Vill bara att tiden ska gå fort nu, men inte för fort, för jag vill njuta och mysa med stora magen !!

Jag har inte träffat dig Ella, men jag älskar dig redan och vill ha dig här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0