22:20

Har inte skrivit sen i går!! Har tillbringat den mesta tiden i skärholmen i dag. Medans älsklingen tvättade bilen:) Filade med mamma sen träffade jag upp Michelle och pratade lite, sen kom älsklingen och hämtade mig.. Vi åkte upp till mamma, sen vidare till heron och åt middag. Sen hem till hallunda, där jag tog ett varmt bad och åt sockerärtor samtidigt med tända ljus:) Har också märkt att om man kan ställa en skål på magen i badkaret så har man blivit stor :) det gillar jag . Just nu kollar vi på jiddra inte med zohan;) I morgon vet jag inte vad som händer det får vi se:) Nu börjar filmen igen så måste gå puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis:D

2011-08-12 @ 16:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0