20:58 09 Augusti 2011

Nu har vi packat in allt i bilen, så nu är det bara säng kläderna kvar! Sen är allt klart och vi är redo att åka !!
Vi satsar på att åka här i från innan kl 10 i morgon bitti, så vi kommer hem i nogellunda tid.. Ska bli ganska skönt att komma hem, och sova i egen säng, och inte ha ont i magen varje kväll när man kan sova.. Jag har inte direkt magont så, utan det är när jag ligger på luftmadrassen så hur ska jag säga detta men det typ drar i magen på den sidan som är uppåt.. Svårt att förklara!! Och att kunna duscha i varm vatten med högt tryck och kunna bada i badkar..
Och sen träffa mina vänner, och vara med min mamma mera. Kunna GÅ till affären och ha gång avstånd till allt..

Nu sitter alla här och kollar på tv, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0