09 Augusti 2011

Internet låg nere i går här i småland, då det drog in värsta ovädret.. Så kunde inte skriva i dag kväll!!
Men jag och älsklingen åkte till Ullared i går och handlade, bilder på det vi handlade kommer upp när vi kommer hem i morgon! :)
Kan säga lite vad jag köpte i alla fall : Två koftor, ett par mjukisbyxor, overall till lilltjejen, body och tillhörande byxor till henne, två tshirtar till älsklingen, trådlöst tangentbord, nappflaska och två nappar till tjejen, och någonting mer ! :)
Sitter nu och myser med magen under mitt varma täcka i sängen vid älsklingen.. Vi ska väl snart börja packa i hop lite granna så vi får i hop allting tills i morgon så vi kan åka i nogellunda tid!!

Nej, nu ska jag kolla vidare bland mina bloggar så skriver jag senare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0