09 augusti 2011

Älsklingen håller på att ta bort min hårförlägning med aceton och en tång. Har settat här ute i typ två timmar, och tagit bort det, snart är allt borta i alla fall ! Oooh så skönt ! :) Vi ska försöka ta nya bilder på oss nu när det är sista dagen vi är här, så vi får bilder på oss två och magen ! :) Så jag kan göra en ny header!.
I natt sov jag som en stock, hur skönt som helst att inte vakna under natten och gå upp och kissa och sen inte kunna somna om igen pga att man ligger och skakar för att man fryser och spänner sig så mycket. Så älsklingen skaffade mig ett tjock täcke i går, så i natt var det hur skönt som helst att sova !! Ville inte gå upp ur sängen i morse när vi skulle äta frukost, så älsklingen tvingade upp mig ur sängen! :)
När vi väl var på ullared i går, så sa ja till Dennis känn där, nu är hon vaken, och då fick hon minsan till en hård spark så hans hand hoppade bort från magen !! Man såg hur han lyste upp av lycka av att känna den starka sparken ! :)

Hon har varit vaken ganska mycket nu dom senaste dagarna.. Men det är bara roligt då känner man henne ! :D

Nej nu ska jag vänta på att detta blir klart, sen ska ja duscha och sen börja packa sakerna vi har här nere !! Medans jag gör det så ska älsklingen städa i bilden ! :)
Ni får ha det så trevligt så länge tills jag skriver nästa gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0