08 Augusti 2011

Mamma och mormor kom hit i går, mysigt att få träffa dom. har ju inte träffat dom på en vecka ! :)
Mamma vart shockad av att min mage hade blivit så stor, men själv tycker jag inte att den har blivit så stor.. Men kan ju vara för jag ser den varje dag !! Nu har mamma och mormor börjat sin ''nästa'' resa, dom ska nämligen åka till halmstad och kolla lite, sen åker dom kanske förbi Ullared och kollar i dag, och sen stannar till på ett hotell över natten.. Sen vidare hem till stockholm..
Vi som är kvar i huset vet inte vad vi ska göra i dag, men det återstår att se.. Det är ju bad väder här i dag. Men jag känner mig inte riktigt frisk, sover inte som jag ska, är hes och får ont i halsen då och då !! så vi får se, Jag och Dennis funderar på att åka hem på onsdag, så Dennis får komma in i jobb rutinerna innan han börjar jobba!! Sen vill vi hem och sova i våra egna sängar!! Så vi får se vad som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0