27 april 2011

God morgon, ja vaknade för ungefär en timme sen av en konstig dröm..
Är hemma i dag med för att vi inte har någon truck utbildning i dag heller. Den börjar i morgon, så jag ska plugga lite till i dag. sen får vi se hur dagen kommer och vad som kommer att hända under dagen !
Har precis ätit frukost, och nu sitter jag och kollar på tv.. Så det blir väl det jag kommer göra i dag, kanske lägga mig i ett bad också ! :)

Älsklingen är och jobbar som vanligt, duktig han är :) han slutar vid 4 så han är hemma runt halv 5 5 så är ensam hemma tills dess, får se om ja hittar någon o va me innan det! Annars får jag vara hemma själv med mina små älsklingar :)

Nej nu ska jag dricka upp min oboy och kolla runt lite på internet och sen kolla på tv ! :)
Skriver mer under dagen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0